A.T.T. ia măsuri, deci SE POATE !

  După rahatul prin care am trecut cu firma de transport în comun A.T.T. despre care vă relatam detaliat aici, am ajuns la concluzia că nu este decât o altă firmă de nimic, o firmă tradițional românească cu multe texte și puțină „acțiune” atunci când vine vorba de luat măsuri. M-am înșelat, după mai bine de o săptămână am primit un mail, astăzi la ora 10:30 AM, în care am fost înștințat în legătură cu măsurile luate:

  După ce am primit diferite reclamații atât pe mail cât și pe YouTube în comentarii la video-urile postate care au strâns împreună o medie de 320 de vizualizări sau în mesaje directe în care eram criticat pentru „oroarea” produsă s-a luat într-un sfârșit o măsură. Îmi pare rău că secretarul și controlorul nu au fost afectați căci ei erau cei vizați (eh, nu e târziu) dar prin sancționarea unui angajat, societatea A.T.T. și-a mai spălat din păcate ba chiar m-a făcut să îmi dau seama că nu a fost totul în zadar.

Mesajul celor de la Societatea Comercială Apă termic Sighișoara:

Răspuns reclamaţie

  • În urma reclamţiei dumneavoastră din data de 25 februarie 2010 vă comunicăm: conducătorul auto pe care l-aţi surprins luând bani pentru bilet a fost sancţionat.
  • Aşteptăm în continuare reclamaţiile dumneavoastră pe adresa societăţii.
    Vă asigurăm că sesizările dumneavoastră sunt importante pentru noi şi ne ajută să ne îmbunătăţim serviciile, astfel încât să vă oferim un servicu de calitate.

      Sunt într-un fel surprins fiindcă mi s-a dat un răspuns deși ar fi fost ceva normal. În ciuda reclamațiilor precum „Nu te gândești, Săracul om !” cred în continuare că am făcut ceea ce este corect. Și mă bucur că s-a încheiat circul acesta.

    Etichete: , , , , , ,

    Lasă un răspuns

    Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.