Am implementat AdCaptcher !

  Domnul Răzvan Tîrboacă inițiatorul proiectului AdCaptcher a oferit o sută de invitații gratuite pentru înscrierea în proiectul nou lansat la apă. Prin intermediul reFresh.ro am aflat de aceasta și Răzvan Tîrboacă ne-a lămurit prin intermediul comentarilor în legătură cu câteva aspecte.

  Ce aduce special AdCaptcher pe langa clasicul Captcha ?

– AdCaptcher oferă posibilitatea publisherilor să creeze campanii publicitare cu ajutorul imaginilor chiar în formularele folosite de AdCaptcher pentru a determina dacă utilizatorul este uman. Mai exact publisherul are posibilitatea de a introduce o imagine cu propriul brand între imaginile afișate de AdCaptcher pentru validarea comentarilor. După cum puteți observa, am implementat și eu blogului meu acest sistem de validare și sunt foarte mulțumit de acesta deoarece folosește cuvinte și fraze in limba română iar eu sunt adeptul perfectului, un blog in limba română nu trebuie să aibă fraze în engleză și vice versa.

 

  Cât costă și care este diferența dintre contul free și cele plătite ?

– Contul free îți permite să adaugi doua imagini pentru fiecare site în cazul în care ai creat trei profile a trei site-uri (sunt permise adăugarea a trei site-uri) altfel se pot adăuga toate imaginile disponibile unui singur site (șase imagini) iar sistemul va adăuga încă două imagini introduse de alți publisheri ceea ce înseamnă că 50% dintre imaginile folosite la tine pe site/blog vor fi ale tale iar restul de 50% al unor publisheri. Iar imaginile nu sunt clickabile (adică efectuarea unui click asupra imaginii nu va avea nici un efect).

– Conturile plătite, Plus la 4,99$ respectiv contul Premium la 9,99$ îți dau posibilitatea adăugării a șase respectiv cincisprezece site-uri cu câte două imagini fiecare. În schimb aceste upgrade-uri îți oferă 100% imaginile tale, adică nu vor mai apărea imagini din sistem ale altor publisheri iar imaginile sunt clickabile (click-ul asupra unei imagini duce la site-ul specificat de publisher). Pe lângă cele două conturi plătite AdCaptcher ofera posibilitatea upgrade-ului peste cele două pachete impuse de aceștia printr-un cont Custom pentru care este nevoie să luați legătura cu administrația.

  De menționat este că cei de la AdCaptcher s-au gândit la toate CMS-urile și platformele folosite în prezent astfel aceștia oferă posibilitatea adaptării lui AdCaptcher prin intermediul unui plugin pentru WordPress,Blogger,Tumblr și Movable, ultimelor trei fiind în lucru încă. Iar pentru cei ce vor să folosească AdCaptcher prin intermediul altei platforme sau a unui site dezvoltat de ei, acesta se poate implementa și manual prin introducerea unor randuri de cod.

  Proiectul va merge săptămâna viitoare la Mini SeedCamp de la Zagreb. Prin prezentul le urez succes și felicitări celor doi inițiatori Răzvan Tîrboaca si Răzvan Iacob !

Articolul nu ar fi putut fi posibil fară ajutorul informaților oferite de reFresh.ro, de aceea țin să îi mulțumesc și lui Costin pentru articolele scrise pe această temă și pentru oportunitatea pe care ne-o oferă, o sută de invitații gratuite pentru publisherii interesați de acest proiect.

Etichete: , , , , , , ,

5 comentarii

  1. Singura precizare este ca poti adauga maximul de imagini disponibile tipului de cont utilizat (toate 6 in cazul conturilor free) indiferent de cate siteuri definesti (minim 1).

    In rest, ai rezumat ok cum funtioneaza AdCaptcher. Thx!

  2. @Costin: Știu, dar pentru cei mai „ne”experți în domeniu am detaliat.

    @Răzvan Tîboaca: Voi actualiza acum, eu nu am introdus decât două imagini :-).

  3. Hop, da așa este, frazele acelea sunt cam lungi. Au fost mai mult destinate testului, si create la 3 dimineața… probabil că mă voi concentra și asupra lor.

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.