Banca Transilvania face reclamă la iPhone [?]

Problema a fost ridicată în urmă cu aproximativ două luni, când campania era încă proaspătă. Discuția a pornit într-un alt cadru, m-a făcut curios și mi-am zis, de ce să nu întreb „De ce apare iPhone-ul respectiv logo-ul Apple în campania cu Andra și Zândul” ?

Banca Transilvania - selfie  

Astfel, le-am trimis un mesaj celor de la Banca Transilvania pe Twitter:

Au răspuns, au cerut detalii, iar eu le-am oferit…

Nu am mai primit nici un răspuns de atunci – nu erau obligați să-mi răspundă, dar nu era greu. Nu sunt cârcotaș, chiar eram interesat în care dintre cele trei cazuri se află:

1. Este un parteneriat BT – Apple România;
2. Afișele campaniei conțin telefonul și sigla Apple având aprobare de la cei din urmă;
3. Afișele campaniei conțin telefonul și sigla Apple neavând aprobarea acestora;

Cazul 1 fiind cel mai probabil, cazul 2 având un mare semn de întrebare (de ce să promovezi un alt produs/serviciu/firmă în materialele tale?), iar cazul trei fiind o greșeală din partea agenției care s-a ocupat de campanie (spun ‘greșeală’ deoarece nu cred că e tocmai legal să folosești logo-ul unei companii în materialele tale fără a avea aprobarea acelei companii, iar în al doiea rând, de ce ai face asta?).

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.