E bărbat? Clar, îi plac mașinile!

La fel ca în cazul fotbalului, oamenii tind să aibă această prejudecată – bărbat fiind trebuie musai să-ți placă, fotbalul, mașinile, berea sau ceea ce fac sau consumă în general bărbații. Ori, mie chiar nu-mi place fotbalul, nici să joc și nici să mă uit. Îmi place baschetul, înotul și îmi place să patinez, însă nu aș putea afirma că m-am uitat vreodată la un meci televizat sau la vreun concurs de inot/patinaj cap – coadă, v-aș minți.

Îmi place să fiu informat cu privire la domeniul auto și știu să apreciez liniile unei mașini frumoase, însă nu o fac obsesiv. Nu vorbesc cu patimă despre mașini și nu știu care e garnitura de chiuloasă (bine, asta știu ce e :-D), deși tatăl meu a fost atât mecanic cât și instructor auto.

Când eram mai june, înainte să-mi dobândesc permisul de conducere, eram impresionat de culoarea și aspectul exterior al unei mașini mai mult decât de interior sau motorizare. Ei bine, după ce m-am urcat la volanul câtorva mașini am realizat că e mai important cum te simți, ca șofer, mai mult decât cum ești văzut din afară. Industria auto a evoluat și ea și au început să apară mașini frumoase, confortabile, fiabile și cu un preț decent.

Toyota e un bun exemplu, Toyota Corolla mai exact, cea produsă în 2013.

siglă Toyota

Ar mulțumi atât junele din mine – cu linile fine și designul impunător, care mă duce puțin cu gândul la Opel Insignia – cât și șoferul responsabil – cu interiorul confortabil, consola ‘user-friendly’ și motorul de 1.33L benzină cu 100CP.

consolă Toyota Corolla 2013

Dintre dotări menționăm: cameră video pentru marșarier, senszori de parcare față – spate, parcare asistată, sistem de pornire fără cheie, cruise control, control al stabilității și al tracțiunii, asistență la pornire în rampă și 9 airbaguri. Prețul este de 13.500€ cu dotările stock – cumpărătorul având posibilitatea sa aleagă doar între două seturi de culori de interior. Mai multe informatii și fotografii găsiți la ei pe site.

Cu alte cuvinte, noua Corolla e o mașină mare și spațioasă, care poate fi însă condusă și de un șofer cu mai puțină experiență. Și, spre deosebire de sportul pentru sămânțomani, îmi place!

Revenind la premisă, cred că ține și de formare, modul în care ai fost crescut și de oportunitățile care s-au ivit. Aveam un coleg de școală care până în clasa a VIII-a condusese deja vreo 2 – 3 mărci diferite de mașini.

Articol înscris în competiția SuperBlog 2013.

Etichete: , ,

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.