Bere cu „senzor de răcire”

Sigur e un alt skepsis de marketing, mi-am spus. M-am înșelat, Ursus chiar a introdus doza cu „senzor de răcire”.

Lăsând termenii pompoși la o parte, doza are un cerc de culore gri care devine ceva mai albastru atunci când conținutul dozei are o temperatură scăzută. Nu au reinventat roata, tot ce au făcut a fost să vopsească cerculețul respectiv cu o vopsea termocromatică sau să-l trateze astfel încât să imite proprietățile vopselei termocromatice. Un lucru inteligent de altfel și care le va aduce o creștere a vânzărilor, preconizez eu.

bere cu senzor de racire
dozele sunt diferite, dar albastrul din dreapta a apărut după răcirea dozei

În altă ordine de idei, oamenilor le plac brandurile cool și aceste mici „inovații”.

Etichete: , ,

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.