Ce este PR-ul ?

O definiție și un clip interesant.

Video-ul marca JPLCreative încearcă să răspundă întrebării pe care am pus-o și eu în titlu.

Definiția PR-ului dată de Rex Harlow (sinteza informațiilor cuprinse în 472 de definiții):

PR este o funcție distinctivă a managementului, care ajută la crearea unei punți comunicaționale, a unei acceptanțe și cooperări reciproce, dintre o organizație și mediul exterior, a unei convergențe între propria strunctură și propria imagine, precum și la menținerea acestor legături. Prin intermediul PR, trebuie cunoscute toate problemele și toate întrebările capcană vizavi de propriul sistem; PR sprijină managementul, în încercarea acestuia de a se informa asupra imaginii propriei instituții și de a reacționa în consecință. Această funcție definește responsabilitatea managementului, prin slujba și activitățile specifice ei, vizavi de interesul public, conferind acestuia greutate; ea sprijină managementul pentru ca acesta să poată ține pasul cu orice schimbare și să folosească orice transformare în beneficiul propriei firme; ea are rol de sistem de alarmă, pentru depistarea și anticiparea eventualelor trenduri viitoare; PR folosește studiul, precum și tehnici de comunicare sănătoase și etice, ca instrumente de bază pentru acțiunile sale.

Câte organizații românești îndeplinesc condițiile acestea, în special ultima parte ? Dar actori politici 😀 ?

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.