Cu cine nu lucrăm: More than Pub

more than pub

Dacă aveți oareșce legătură cu marketingul sau mediul online, trebuie să fi auzit de criza de PR în care au căzut cei de la More than Pub. Dacă nu, vă povestesc eu pe scurt: au postat un anunț de angajare, din topor – atât ca vizual, cât și ca cerințe, iar când internetul a început să râdă de multitudinea de domenii în care ar trebui să se priceapă potențialul angajat, aceștia au răspuns acid, spunându-le oamenilor că sunt proști.

Afis facebook - angajare more than pub
Anunțul postat pe Facebook

După cum am spus și în comentariul de la anunțul lor, dacă răspunsul lor nu era unul arogant, lucrurile nu ar fi denaturat. Ar fi fost doar niște troll nevinovat. Răspunsul acestora a alimentat însă conversația și a fost declicul necesar cititorilor pentru a-i transforma în comentatori.

Mai jos aveți întreaga conversație, surprinsă astăzi, la ora 14:00, cu toate cele 3 răspunsuri date de cei de la More than Pub (am trecut cu roșu ordinea răspunsurilor pentru a fi mai ușor de urmărit):

print conversatie miniatura 1 print conversatie miniatura 2 print conversatie miniatura 3

Ar fi putut scăpa ieftin dacă nu răspundeau în modul acela, însă au reușit să atingă un punct sensibil în rândul specialiștilor din marketing / comunicare, mai exact specializarea.

Posturile acestea, în care execuți task-uri cât pentru o echipă, nu ar trebui să-ți ocupe mai mult de 1 an. La fel ca liceul – construiesc bazele mai multor posturi / dau o idee de orientare în carieră, precedând specializarea într-un domeniu.

Frustrarea pornește de la faptul că cei care muncesc să se specializeze într-un domeniu, pălesc în fața celor care „știu puțin din toate” în fața angajatorului român, care e orientat către costuri și nu către calitate. De ce să mai plătesc un Gigel să facă și web, când poate face copywriter-ul?

Iar aici nu doar noi – cei din câmpul muncii – ar trebui să-i tragem de mânecă, ci și clienții acestor tipuri de „agenții”. Sunt curios ce părere au companii ca Vodafone, Telecom, Addeco, Siveco, Peugeot, Mercedes-Benz sau Alpin 57 lux despre faptul că task-urile realizate de agenția More than Pub sunt realizate de o persoană care știe să facă și [introduceți serviciu pentru care ați plătit], nu de un specialist.

Update:

Pare că nici foștii angajați nu sunt prea mulțumiți:

comentariu fost angajat - More than pub
„E chiar mai rău decât îți imaginezi”

Etichete: , ,

6 comentarii

  1. Daca sapi un pic iti dai seama ca se si vede ce servicii submediocre ofera. Este pe pagina lor, de exemplu, o reclama pe care au facut-o pentru ceva colanti sport. Un photoshop trist de tot cu o tipa pusa peste un fundal de outdoors care poarta colantii respectivi. Ce e si mai trist e ca tipa poarta o pereche de new balance rosii care iti sar in ochii asa tare incat ai zice ca reclama e la new balance, nu la colanti. Fail maxim.

    1. Bună ziua,

      Acesta este singurul comentariu care mi-a apărut din partea dumneavoastră. E posibil să fi intrat în spam dacă spuneți că ați lăsat alt comentariu. Șterg ce e în spam fără să verific foarte atent.

      Vă rog să mai lăsați o dată comentariul și vă asigur că v-a apărea.

      Nu e nici o „provocare” însă, e părerea mea, în urma analizei celor întâmplate.

  2. of, nu l-am ‘copiat’, ca sa ii dau ‘paste’ acum 🙁
    Crede-ma, nu am timp sa il mai scriu odata, altfel te asigur ca as face-o – esti amabil sa verifici la tine in Deleted Items? iti ia mai putin timp decat mi-ar lua mie rescrierea replicii….Te rog.
    cu recunostinta,
    m

    1. Am verificat încă de la primul comentariu lăsat, nu am găsit nimic. În principiu când șterg spam-ul îl șterg definitiv, nu intră în deleted.

      Bottom line, dacă doriți dreptul la replică, sunt mai mult decât bucuros să vi-l ofer.

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.