CompetițIAA: festival de publicitate cu pitch în fața a trei clienți și premii substanțiale

Am primit câteva materiale despre un festival de publicitate, CompetițIAA, organizat în București de către IAA Young Professional. Pentru publicitarii din Cluj, e o competiție mai serioasă decât veți întâlni în cadrul facultăților de aici, iar premiile sunt și ele substanțiale.

competitiaa festival publicitate

Lansam cea de-a cincea ediție a CompetitIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch în fața a trei clienți importanți: BCR, La Fanta și HTC.
Acest proiect se adresează studenților și masteranzilor pasionați de publicitate. Participanții trebuie să parcurgă următorii pași pentru a câștiga:

  • Să se înscrie pe competitiaa.ro. Data limită pentru înscrieri este: 31 octombrie 2015. O echipa trebuie sa aibă între 2 și 5 membri.
  • După completarea formularelor se va realiza o jurizare a participanților pe baza formularelor de înscriere, în final ajungându-se la un numar de 18 echipe care vor primi un brief de la una dintre cele trei mari companii partenere.
  • Dupa analiză, evaluarea prezentărilor și a soluțiilor propuse de către echipe, se va alege un caștigător pentru fiecare client.

În acest proiect, participanții vor avea oportunitatea să primească un feedback real de la client în urma căruia își pot evalua abilitățile în domeniu. Echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu 500 de euro, dar și multe alte premii surpriză. De asemenea, continuăm sesiunile de mentorat cu specialiști în comunicare, care vor ghida și îndruma echipele finaliste pe tot parcursul rezolvarii briefurilor.

Școala nu te învața foarte multe despre cum se practică marketingul/publicitatea, iar astfel de concursuri reprezintă un prilej bun pentru a-ți testa cunoștințele. Am mai spus-o, experiența ți-o oferi tu!

Etichete: ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.