Cu întârziere, despre Festivalul de Publicitate 2013

Vin și eu cu niște păreri și sugestii cu privire la Festivalul de Publicitate organizat de facultatea la care învăț – FSPAC – cunoscut și ca Publifest.

Am nimerit la agenția de publicitate Amprenta, și-am nimerit al naibii de bine. Brief-ul, destul de dificil, făcea referire la site-ul Webcar.ro și mi s-a potrivit având în vedere afinitatea mea pentru domeniul online. Am lucrat extrem de mult, prea mult. A ieșit un proiect frumos și am primit o nominalizare – a se citi „este loc și de mai bine”.

Amprenta - Publifest 2013

Clipul, afișele și restul materialelor le găsiți aici.

Evident că au fost și supărați, că așa-i în tenis. Frustrări, reacții nepotrivite și replici jenante.

Oranizarea a fost aproape bună, cu excepția regulilor de participare schimbate pe parcursul competiției și a secțiunii Spoof în cadrul căreia se putea câștiga fraudulos (apropos, 150 de voturi pe YouTube la 20 de lei).

Ar fi mișto ca anul viitor să aibă toate agențiile același sistem de premiere și poate, după cum spunea și domnul Călin Crainic de la Vitrina, membrii ai agențiilor să formeze un juriu general, mai dur dar mai veridic.

Trăgând linie, am avut oportunitatea de a cunoaște oameni importanți din domeniu și de a lucra pe un brief real, cu tablă și brainstorming ca la carte. O experiență necesară oricărui viitor publicitar.

Publifest - Diplomă Amprenta

După festival ne gândeam doar la vacanțe-n Maldive sau pe litoralul din Bulgaria (că al nostru e murdar). Eu n-am avut bani de excursii în afară însă am făcut una în țară, dar despre asta într-un alt articol, pentru doritori însă, puteți vedea aici prețurile pentru litoralul Bulgaria 2013.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.