Două din PR & Publicitate

Una caldă și una rece.

Coca-Cola cu campania #HaiSăMâncămÎmpreună

Am zis că nu mai beau Cola în loc de apă și am făcut-o. Beau doar la ocazii. Totuși am rămas atașat de brand atât ca și consumator cât și ca publicitar în devenire, brandul lor e exemplu de carte.

În cadrul celei mai recente campanii a lor, de pe Twitter, #HaiSăMâncămÎmpreună, a apărut și tweet-ul meu.

După ce mi-au cerut permisiunea, cei de la Coca-Cola au introdus tweet-ul meu alături de alte două într-un spot televizat (îl puteți viziona sus). Campania are mai multe astfel de spoturi.

E una dintre campaniile care merg pe ideea de emoție. Asocierea brand-ului cu o emoție sau o stare de bine. Aceasta reușește tot odată să apropie consumatorul de brand prin utilizarea mesajelor celui dintâi în spoturi video televizate – e extrem de important să faci consumatorul să simtă că face parte din brand, că comunică direct cu acesta.

Pagina de Facebook a adunat într-o lună peste 16.000 de like-uri (cu ~ 5000 care discută despre aceasta) iar fluxul de mesaje de pe Twitter pe hastag-ul dedicat e în continuare creștere.

Profi și-a deschis magazin în Gheorgheni

În locul alimentarei de la bloc s-a deschis un magazin Profi. Din păcate doar numele e profi. Produsele sunt la fel de scumpe ca la orice alimentară de cartier (cu până la 1 – 2 lei față de Auchan, ca exemplu) iar promovarea lor a constat în amplasarea unui laptop și a unei boxe în față magazinului în ziua deschiderii, cu muzică d-aia de radio.
Până l-au plătit pe tipul acela să schimbe piesele și să aibe grijă să nu plouă pe laptop, puteau distribui niște reviste în cartier alături de un mesaj simplu și sugestiv ca „DESCHIDEM MAGAZIN LA TINE ÎN CARTIER!”.

Au pus un mesh lângă ușă cu ceva promoție a cărei premiu e o mașină. Și se bazează pe niște carduri de fidelitate pe care poți acumula un leu făcând cumpărături de 60 de lei, și „poți câștiga sute de premii”. Mișto, nu?

card fidelitate profi
card fidelitate profi (2)

Românul căutător de lanțuri de aur în salam nu a murit, magazinul a avut mulți clienți astăzi la deschidere, iar aceștia au și cheltuit deși produsele sunt aceleași ca și în orice magazin din cartier.

Ei bine, o ceapă, o pită sau o felie de salam… da, pentru restul există Auchan sau Lidl.

Etichete: , , , , ,

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.