O experiență cu BT24

În urmă cu câteva zile mi-am făcut cont pe site-ul băncii Transilvania pentru serviciul lor gratuit, BT24 Facturi. Domnișoara care mi-a recomandat serviciul, de la caseria băncii din Cluj, mi-a spus că pot plăti facturi online și pot să-mi verific soldul de pe card.

Ieri am început să trâmbițez, turbat, că nu mi-a venit mail-ul și că nu pot să-mi fac alt cont fiindcă apar deja în sistem cu datele respective. Astăzi m-a sunat un reprezentat al băncii Transilvania pentru a mă lămuri că, la înscriere, am introdus o adresă de mail greștiă – ca la nuntă, am strâns din dinți și-am zis „mda”. Doamna mi-a recomandat să merg la sediul băncii, unde un angajat mă va ajuta să-mi obțin datele de logare.

Inițial m-am fâstâcit puțin fiindcă un sistem ce vrea a simplifica lucrurile, chiar dacă greșeala e a mea, mă obligă să trec din online în offline pentru a obține niște date de logare, astfel complicând mai mult procesul.

Ajuns la sediul din Sighișoara, domnul responsabil cu clientela m-a lămurit că, cu serviciul gratuit BT24 Facturi, nu pot să-mi verific soldul ci doar să plătesc facturi. Până la urmă am ajuns să iau serviciul BT24 Internet Banking – fiindcă de mult timp îmi doream să pot face online toate operațiile pe care le fac la bancă și cu care pierd o groază de timp – pentru doar 1 leu pe lună. Eu am un „abonament” de 5 lei pe lună pentru că am vrut ca serviciul să fie disponibil și de pe smartphone – deși nu știu cât de des îl voi folosi de pe telefon, însă de aceea am scris abonament între ghilimele, fiindcă pot schimba datele serviciului sau îl pot întrerupe oricând.

Știu că pare o reclamă nerușinată, nu e, e doar încercarea de a repara greșeala pe care am făcut-o aruncându-mă cu capul înainte. Iar mai apoi, pasionat de gadgeturi și drăcovenii cum sunt, am vrut musai să vă arăt *token-ul pe care mi l-au dat:

Token BT24

La înscriere primești un user, însă parola trebuie generată de fiecare dată pentru fiecare logare – pentru siguranță – și puteam opta pentru a cere parola pe telefon sau folosind un token. Știind că rețeaua poate pica în cele mai dulci momente, am ales token-ul.

*Token: un dispozitiv care necesită un cod pin și care generează o parolă ori de câte ori dorim să ne logăm. E foarte simplu: pornit token, introdus pin, apăsat tasta 1 și s-a generat parola.

După această experiență cu Banca Transilvania am rămas plăcut impresionat, nu că aș fi avut o părere proastă despre această bancă – până la urmă i-am ales pe ei să-mi țină banii la loc călduț – dar nu aveam o părere prea bună în general despre serviciile bancare din România.

Etichete: , , ,

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.