Facebook, ce-i prea mult strica

  Am dat peste un articol în care un Xulescu își căuta câinele pierdut în Timișoara (parcă). Acesta a apelat la Facebook, la oamenii care folosesc des această rețea de socializare pentru a-l găsi. Nu cred că exagerez dacă spun că acest caz este aberant.

  Nu obijnuiesc să particip la campanii gen „Donați un banuț pentru X”. Și nu donez deoarece câștigurile mele din blog tind spre zero, așadar voi dona atunci când voi avea un venit stabil.
  În cazuri extreme atunci când este vorba de o persoană dacă consider necesar promovez și eu campanii, dar atât !

  Ca să revenim la premisă spun că astfel de campanii gen „Mi-am pierdut cheile, mobilizăm Facebook-ul ?” sunt defectuoase și evit să le susțin. Gândiți-vă în felul următor: la fiecare pierdere de genul acesta în care păgubitul apelează la user-ul de Facebook nu face decât să aglomereze o „piață” deja prea plină. Utilizatorul „obosește” și se plictisește iar în cazuri grave ca atunci când o persoană este dată dispărută acesta nu va mai acționa la fel sau chiar deloc.

  Să fim serioși la fel ca și în bancul cu fasolea, dacă zilnic consumăm aceiași hrană ajungem să ne scârbim de ea. Asemenea se întâmplă și cu aceste campanii de pe Facebook, ce-i prea mult strică !

  Rămâne la latitudinea utilizatorului să hotărească ce merită promovat și ce nu.

Rămâne la latitudinea utilizatorului să hotărască ce merită promovat și ce nu.

Sursa imaginii.

Etichete: ,

5 comentarii

  1. Trebuie să se dezvolte și acest fenomen. Rețelele de socializare vor apune când fenomenul rromânesc numit teamă țeapă va începe să dea roade. Azi mobilizăm pentru un câine, mâine mobilizăm pentru Andrei, un copil cu grave probleme medicale existente doar pe hârtie.

  2. Se dezvoltă însă această dezvoltare e în mâna noastra, a noastră a celor care susținem astfel de campanii fiindcă noi le dăm „direcția”. E datoria noastră să le gestionăm în funcție de credibilitate.

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.