Marketing după perdea la FSPAC

Evenimentul a fost organizat de IAA Young Professionals Cluj.

Sala n-a fost plină, dar atmosfera a fost una relaxată. S-a discutat în general despre marketing, fără statistici s-au cifre, însă s-au menționat niște „scoruri” aproximative din domeniul marketingului (Cluj/București).

Cea mai mișto parte e atunci când speakerii împărtășesc experiențele proprii, când vezi că omul vorbește din experiență, că-i sticlesc ochii și că pune patos. Asta motivează publicul care, probabil, empatizează în acest fel cu cei ‘de la microfon’. Speakerii de astăzi ne-au povestit câteva întâmplări din lumea marketingului, printre care și cele mai arzătoare greșeli/eșecuri ale lor.

Marketing După Perdea - FSPAC
speakeri Marketing După Perdea
speakeri Marketing După Perdea (2)

Dacă sunteți de la facultatea de Studii Europene, Științe Economice sau Business nu ratați ocazia. Mai multe pe pagina evenimentului.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.