Băi Meda, cu mâncarea nu te joci!

Meda, nu știu cine e social media manager la voi și dacă e intern sau contul e gestionat de o agenție, dar pare că o dați de gard cu fiecare ocazie.

Câteva idei, dacă-mi permiteți:

  • Dacă iei o fotografie cu Bucureștiul și pui un salam imens în ea, deja nu-i bine; dacă fotografia nici nu îți aparține și nici n-ai plătit pentru ea, nu jigni autorul cu o sumă infimă. Asumă-ți!
  • Care e strategia din spatele planului editorial? De ce aș vrea să văd șuncă ieșind din recipientul unui ruj sau cârnați în loc de biluțele de la socotitoare? Ce e amuzant în asta? Vouă vi se pare apetisant? Sau poate știți voi ceva, în urma vreunui studiu, iar oamenii chiar cumpără mezeluri în funcție de cât sunt de amuzante.

    meda carnati socotitoare meda sunca ruj

    Studiază cineva reacțiile din social media după ce dați câte un vizual din aceasta? Sper că nu, că dacă le studiază, și totuși vă asumați criticile și continuați cu „creațile” acestea kitschoase, e grav.

  • Pe de altă parte, cu mâncarea nu te joci! Sunt permise mici glume – cum a fost cea cu „fălci”, care era la limita decenței – dar când o duci prea departe riști să cazi în penibil sau chiar să îți înstrăinezi publicul.
     
    Voi ați cumpăra produse farmaceutice de la o companie care glumește pe Facebook pe marginea acestora? Sau cum v-ați simți dacă pompieriilor le-ar arde de glumă în comunicarea lor?

Susțin ideile curajoase pentru că ni s-a demonstrat de atâtea ori că din acestea se nasc campaniile acelea cu rezonanță, campanii premiate. Postările voastre însă – vorba unui coleg – par a fi născute din acele idei care pe hârtie sună bine, dar când sunt puse în practică scârțâie.

Un sfat: revizuiți planul acela editorial!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.