Cluj: Online Marketing Academy by Google

Am participat la Online Marketing Academy organizat de Google în cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din Cluj, cursuri ce au avut loc în fiecare joi din 7 noiembrie până în 5 decembrie. Informative și foscusate pe rezultate – au început prost cu o doamnă prea anti Facebook, prea prea – dar au continuat bine cu domnul Birtha Attila, manager la ProClick – o firmă de marketing online din Târgu Mureș, care a avut prezentări cu substanță și câteva exemple practice (cele mai valoroase, părerea mea).

Pentru a putea participa la al doilea semestru trebuie promovat examenul „Elementele fundamentale ale publicității”, care conține atât întrebări despre search network cât și despre display network. 90 de întrebări în 120 de minute, 85% scor minim de promovare.

L-am dat prima dată în limba română, fără să citesc nimic în afara a ceea ce am învățat la curs și a ceea ce știam din cochetatul meu prealabil cu AdWords și am picat cu 76%. Am dat din nou, în limba engleză, am picat cu 84%. Am citit din materiale și am dat din nou ieri seară, l-am promovat cu scorul de 86% – l-am dat în limba engleză (traducerile în limba română sunt aiurea rău) și l-am terminat în aproximativ o oră (este destul timp, nu vă grăbiți ca mine).

Examen AdWords - Elementele fundamentale ale publicității

Marketingul online pe piața din RO e în continuă creștere și chiar dacă nu am să activez strict în acest domeniu, nu cred că mi-ar strica să știu cum se face.

Pentru cei ce aveți oportunitatea de a vă înscrie în următorii ani, n-o ratați! Învățați de la oameni care activează în domeniu și care vă pot da exemple practice.

Ne vedem la cursuri în semestrul al II-lea 😀 !

Etichete: , , , ,

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.