#PRbeta Cluj – Dragoș Alexa despre marketing

Astăzi la #PRbeta am avut onoarea de a-l asculta pe Dragoș Alexa, Consultant în Marketing și Strategii de comunicare.

Îl urmăream pe Twitter, știam în ce domeniu activează însă nimic concret. M-a surprins plăcut cu abordarea nonconformistă și cu exemplele pe care unii (sau unele) le-ar putea găsi puțin cam grosolane. Aș asocia workshop-ul ținut de Dragoș cu un stand up comedy puțin mai rafinat și cu un strat informațional mult mai mare.

Dragoș Alexa - PRbeta Cluj  Dragoș Alexa - PRbeta Cluj

Deși a fost primul workshop în care m-am simțit puțin străin datorită subiectului dezbătut, m-am adaptat rapid și am reușit să asimilez extrem de multă informație utilă.

Am învățat să facem diferența între un antreprenor și un întreprinzător. Ce înseamnă brand și ce înseamnă branding. Sau cum se definește „valoarea” unui produs.

Dragoș ne-a vorbit despre firme / companii și cât de important este să experimentezi (chiar să eșuezi) pentru a căpăta experiență.

Am făcut câteva exerciții colective interesante și nu în ultimul rând am făcut analize de produs astfel încât să înțelegem ce înseamnă o strategie bună/corectă și una prostă/greșită.

Despre Marketing cu Dragoș Alexa - PRbeta  Pauză de cafea - PRbeta

Pentru cei interesați, Dragoș a scris o carte despre marketing, publicitate și design grafic care se și numește „Cartea cu secrete de marketing, publicitate și design grafic”. Noi, participanții PRbeta, am primit câte un exemplar cadou iar din câte am frunzărit-o eu pare o carte interesantă, scrisă în stilul caracteristic al lui Dragoș și cu o mulțime de informații bazate pe experiența reală a autorului. Cărți de teorie sunt multe :-).

Cartea cu secrete de marketing, publicitate și design grafic - față  Cartea cu secrete de marketing, publicitate și design grafic - spate

Așadar, din aceste motive a fost scrisă Cartea cu secrete de marketing, publicitate și design grafic:

– pentru a fi un ghid pentru începătorii care pășesc pentru prima dată în aceste domenii – fie că sunt studenți, fie că se nimeresc să obțină un post de junior în vreo agenție sau departament de marketing; cartea acoperă „secrete” despre:
– crearea mesajului creativ;
– designul de corporație și designul grafic;
– direct mailing;
– producția tipografică;
– producția publicitară outdoor și indoor;
– închirierea spațiilor outdoor și indoor;
– prezența web;

… întregul articol îl găsiți pe IQads.

Etichete: , , ,

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.