#PRbeta – Poze și impresii

Pentru noi mureșenii aventura a început miercuri în jurul orei cinci după masa când am plecat cu trenul spre Timișoara. Era să pierd trenul dar datorită abilităților mele atletice am ajuns la timp :-D.

Nu știu ce e în capul celor de la CFR dar le-am umplut frigiderul pentru câteva luni bune, de ce draci de-amiaz’ ai pune o săgeată (tren) care pe interior pare autobuz să circule pe distanțe lungi, de șapte ore ca în cazul nostru ? Nu ai cum să dormi, nu ai cum să te lași într-o parte ba chiar sunt momente în care nu ai cum să respiri, pe noi ne-a lovit spre dimineață un miros atât de îmbietor de-ți cădea părul din nas.

Peripețiile noastre au fost transmise live pe Twitter și pot fi urmărite în cadrul haștag-ului #PRbeta, contului meu @BogdanAnghelina sau al lui Mihai.

Odată ajunși în Timișoara (în jurul orei unu noaptea) am umblat puțin hai-hui până am găsit un *taxi iar odată găsit acesta ne-a dus direct la căminul 4 unde am fost cazați.

*Fac o paranteză să vă spun că deși taxiurile sunt foarte greu de găsit în Timișoara, taximetriștii sunt al naibii de cinstiți și de civilizați. Pe bune!

Camin Timisoara  Mihai Negrea - Camin Timisoara

A doua zi în jurul orei opt ne-am prezentat la hotelul Timișoara unde a început conferința propriu-zisă. Am luat notițe și afirm cu mâna pe inimă că a meritat din plin, sfaturile primite acolo sunt extrem de importante având în vedere că vin de la oameni cu experiență, oameni școliți în online.

Atât în pauzele conferinței cât și după aceasta am avut oportunitatea să dau mâna cu bloggeri și bloggerițe cu renume, oameni faini. Am schimbat cărți de vizită și impresii iar după conferința #PRbeta am participat și la After Party unde am reușit să ne cunoaștem mai bine…

#PRbeta  #PRbeta

Întregul album cu poze:

Și un video din Club Scottish (sunet varză):

Ar fi urât din partea mea să nu menționez că deși onlineul românesc nu este la fel de dezvoltat precum este afară, avem oameni foarte faini și inteligenți ! Și nu pot exprima în cuvinte cât de drăguțe au fost domnișoarele onlineului românesc întâlnite de mine în Timișoara :-).
  Ar fi fost de prisos să dau link spre cei întâlniți fiindcă sunt mult prea mulți dar sunt sigur că v-om ține legătura iar link-urile vor veni firesc ca urmare a faptului că ne citim.

Pentru mine întâlnirile acestea valoarează foarte mult și ca dovadă că nu particip la ele doar să fac prezența, în scurt timp voi pune în practică ce am învățat, voi lansa un nou site pe un subdomeniu BogdanAnghelina.Ro !

UPDATE: Mai multe poze de la eveniment aici !