Publicitar în Cluj

Exceptând cursul și semniarul de „Introducere în științe politice”, publicitatea e exact ceea ce-mi imaginam. De la cursuri și seminarii de cercetare (care se leagă de mediul online) până la comunicare verbală și non verbală sau Photoshop în cadrul cursului de „Utilizare a calculatorului în publicitate”.

Cu toate acestea facultatea nu e de ajuns și e nevoie de implicare în proiecte și participare la cât mai multe evenimente din domeniul de interes. Am zis, de ce nu ?

Vineri (19 octombrie) la ora 18:00 se dă startul InterADdictive la Casa de Cultură a Studenților, eveniment ce are ca scop realizarea unei prezentări succinte a domeniului publicitar. Vor fi șase ore interesante pentru orice viitor publicitar (credeți-mă pe cuvânt, orarul de activități promite multe experiențe interesante).

InterADdictive

Extras din comunicatul de presă:

InterADdictive va fi structurat pe trei părți principale, fiecare conținând un calup de spoturi video și satiră pe baza acestora, urmate de discuții și interacțiuni cu publicul. Între cele trei părți principale, evenimentul va avea și două pauze a câte 15 minute fiecare, aceste pauze reprezentând un moment prielnic pentru participanți de a interacționa cu sponsorii și cu toate personalitățile prezente la eveniment.

Iar ca bonus, având în vedere că am ales acest domeniu am început să fiu mai atent la reclamele din jurul meu iar ultimul set de afișe a celor de la Selgros cer să fie luate la mișto:

Reclama Selgros - Pentru tine tai tot

Etichete: , ,

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.