Quickies

  • Aș avea nevoie de două – trei ore în plus. Școala a devenit stresantă cu multe atestate, teste și rahaturi. Iar proiectele mele din online stagnează fiindcă sunt mereu prea obosit să-mi dedic timpul lor.
  • Mircea ne explică ce este Klout și cum nu poate el să ne măsoare influența în online.

    Ex:   Eu am 900 de urmăritori pe Twitter, ca urmare a unui status de al meu cinci urmăritori cumpără un curățător pentru cartofi cu lamă inoxidabilă din aur de 24k. Jimmy Expertul are 3749 de urmăritori pe Twitter iar după același status curățătorul este cumpărat de același număr de persoane (5). În această situație, Jimmy este mai puțin influencer decât mine. Eu m-am adresat unui număr mai mic de persoane însă am avut o rată de conversie la fel de mare mare (vezi aici ce înseamnă conversia în online).

    În plus, numărul de persoane care îți urmează un link nu se traduce prin influență !

    În speranța că terminați cu prostiile, la fel ca și ZeList, cum credeți că măsoară Klout prin algoritmul său influența unei persoane ?

    *Exemplul de mai sus se aplică și în cazul Facebook-ului.

  • Din lipsă de timp, pentru a face o statistică și pentru că în mare aceste procedee sunt doar o frecție la piciorul de lemn, am hotărât să renunț în a mai posta noile articole de pe CitateMotivationale.com pe Twitter (în cadrul contului personal), Cică.ro și în cadrul grupurilor de pe Facebook (rămâne G+ și ToateBlogurile la care vreau să renunț de asemenea).

    Dacă doriți să fiți la curent cu ultimele motivatoare, dacă vreți să fiți în continuare motivați și dacă nu vreți să vă dacă părul, puteți urmări site-ul sau pagina de Facebook.

    Am în plan de la început asta, iar odată cu articolul lui Cristi care a fost un ca un impuls pentru mine, am hotărât să trec la „următoarea fază” în cadrul paginii de Facebook CM, care constă în diversificarea conținutului, mai multe dialoguri și mai multă socializare, căci acum pot spune că am o bază solidă pe care să testez.

  • Dragoș a scris un articol bun despre relația dintre online – offline în care a explicat de ce este recomandat să mergi la conferințe, meet-uri și evenimente în offline. Cu exemple. Nu are nici o legătură cu faptul că sunt menționat și eu în context, articolul chiar este bun.
  • Un dubios mi-a copiat acum ceva vreme o poză de pe blog, a postat-o pe site-ul său (fără sursă fiindcă link-urile externe dăunează) și și-a pus și watermarkul pe ea. Am descoperit recent, l-am contactat și l-am rugat să o scoată. După ce a făcut pe prostul puțin, a șters poza. Eram foarte hotărât să merg mai departe cu plângerea dacă nu o scotea în timp util.

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.