Să livrăm la timp – Reclamă & reclamă negativă

rahat   Sunt foarte deranjat atunci când comand ceva pe internet iar pachetul, având în vedere că plătesc un curier rapid, întârzie. Majoritatea se consolează cu „așa-i în România”.

  Dar mai rău mă fâstâcesc când câștig ceva iar organizatorii întârzie să mă contacteze sau când primesc premiul după o perioadă lungă de timp, e lipsă de respect și de interes.

  În ultimul timp mulți au început să credă că să organizezi un concurs/campanie și să pui niște premii în joc este de ajuns. Culeg laurii, își iau jucăriile și pleacă. Ei, nu merge așa și credeți-mă că un brand are mai mult de suferit dacă aceste concursuri/campanii nu sunt duse la bun sfârșit.

  Și ca să nu vorbesc în van vă dau și două exemple:

  • Cea mai nasoală experiență de care îmi aduc aminte acum este cea avută cu evoMag în cadrul campaniei lor de promovare, am scris un articol și urma să primesc un premiu care a venit după o lună, două săptămâni și trei zile :-|.

    Magazinul are prețuri bune, consultanții răspund rapid atât pe Twitter cât și la mail-uri. Scopul acelei campanii era să promoveze magazinul dar faptul că am așteptat o lună și jumătate să primesc un mouse… Big FAIL!

  • Cea mai recentă experiență de genul acesta am avut-o în cadrul concursului organizat de Vodafone pe blogul lui Florin Grozea în care premiul cel mare era o invitație dublă la concertul lui Bon Jovi. Nu am câștigat biletele însă am câștigat un CD cu Greatest Hits.

    Câștigătorii au fost desemnați pe data de 6 Iulie, pe 12 Iulie câțiva dintre câștigători au început să se agite pe Twitter iar în 21 Iulie am fost contactat prin mail de către Vartic Nicoleta de la Vodafone România. Suntem în 25 Iulie și CD-ul nu a ajuns la mine.

    Dacă stăm să analizăm situația ne dăm seama că premiul este unul nesemnificativ însă anti-reclama destul de mare (dacă luăm în considerare și reacțiile din rețelele sociale). Nu aveam eu o părerea prea bună despre Vodafone nici înainte, ce părere credeți că mi-am făcut după experiența aceasta ? Și unde e promovarea în toată chestia asta ?

  Nu porni o campanie/concurs dacă nu poți să duci treaba până la capăt. Sau acesta era targetul, reclama negativă (că am auzit mulți profeșioniști în ultima vreme spunând că și reclama negativă e tot reclamă) ?

  Organizatorii unui concurs au cam 48 de ore să contacteze câștigătorii după desemnare, după 48 de ore cu fiecare zi pierdută e tot mai grav, oamenii încep să devină sceptici și pot recționa urât, în rețelele sociale sau pe bloguri.

  Spunea cineva la PRbeta că un comentator care atacă un produs/campanie/concurs poate fi mai puternic decât zece comentatori care susțin acel produs/campanie/concurs, și tare bine zicea !

Imagine via.

Etichete: , , ,

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.