Ați văzut serialul creat de Coca-Cola pentru tineri? Se numește SEEN și este distribuit prin intermediul aplicației WOAH, dar găsiți episoadele și pe contul lor de Facebook.

Un concept nou de serial, cu episoade scurte (aproximativ 5 minute), cu acțiune desfășurată în 70% din timp în smartphone-ul protagoniștilor și cu tineri. SEEN exploatează cele mai importante aspecte din viața milenialilor – aspecte legate de viața activă, mediul digital care îi (ne) înconjoară, informația care curge în mod alert și… hormoni.

Se bazează pe empatie, pe recognoscibilitatea mediului și e creat pentru a fi vizionat pe smartphone, ceea ce e cool.

Cred totuși că au exagerat cu product placement-ul. Știm că e o reclamă Coca-Cola! Serios, când ați auzit ultima dată pe cineva spunând „Hai să ieșim la o Coca-Cola” sau „Răcorește-te cu o Coca-Cola” ? Când ați pronunțat ultima dată numele întreg al brand-ului? Exact.

La fel, când ați văzut un tip dând zoom pe o poză ca cea cu tipa în bluză cu Coca-Cola? Nu ați văzut, pentru că nu e nimic de văzut în poza aceea.

În rest, foarte precise și bine realizate clip-urile. Scene rapide, tranziții bune, focus pe „imi dai cu seen”… băieții au identificat un insight și îl exploatează nemaipomenit de bine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *