Social media: calitate nu cantitate

Social Media Buzz  Am acest titlu salvat ca ciornă de azi-vară, când am organizat un concurs în cadrul căruia jurizarea s-a făcut luând în considerare și reacțiile din soușăl media. Am renunțat să mai scriu articolul atunci și am crezut că nu am să-l mai scriu vreodată însă chiar și după atâta timp, timp în care acest ‘obicei’ (de a lua în considerare reacțiile din rețelele de socializare) a devenit tot mai comun, bloggerii tot nu știu ce înseamnă „reacții în social media”.

  Își dau două – trei retweet-uri la articolul scris de ei. Spamează puțin pe Facebook distribuind în mod abuziv articolul dedicat campaniei/concursului. Eventual cerșesc câteva like-uri iar la sfârșit bâzâie (1, 2, 3) că n-au câștigat.

  Nimeni nu vrea să-ți vadă link-ul de o sută de ori, cine nu l-a urmat prima dată slabe șanse să o facă a doua oară dacă mesajul vine tot de la tine. Concentrează-te asupra comentariilor și reacțiilor obținute de la ceilalți useri, însă fără să o ceri în mod evident sau abuziv.

Un mesaj, un clip, o imagine amuzantă sau de ce nu, o poezie, este în general mai bine apreciat(ă) decât un tweet sau o distribuire ‘rece’.

  Scrie texte inteligente nu multe. Calitate nu cantitate !

PS: Iar în cazul în care nu poți ieși dintr-un concurs fără un premiu, cu capul sus, abține-te din a participa.

Sursa imaginii

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.