Studcard „face marketing direct”

Cei care se ocupă de Studcard, proiect al Consorțiului Studenților din România, s-au gândit să încerce marketingul direct (prin SMS-uri). I-am atenționat într-un status pe Facebook că nu-mi amintesc să le fi furnizat numărul de telefon – probabil am făcut-o, atunci când mi-am făcut cardul respectiv – dar cu atât mai mult nu-mi amintesc să fi fost de acord să-mi trimită mesaje publicitare.

studcard - marketing direct

Studcard insistă: mesajele publicitare (pentru un eveniment organizat de aceștia) au devit deranjante și s-au transformat în SPAM atunci când am primit două în interval de ~ două ore.

Marketingul direct este o formă de publicitate chiar interesantă și dă și rezultate, atunci când e făcut cu cap.

Update: Telefonul e un instrument ceva mai apropiat decât mailul, e cumva mai personal, aș avea mare grijă la acordul celor vizați de aceste mesaje și la frecvența lor.

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.