Cei care se ocupă de Studcard, proiect al Consorțiului Studenților din România, s-au gândit să încerce marketingul direct (prin SMS-uri). I-am atenționat într-un status pe Facebook că nu-mi amintesc să le fi furnizat numărul de telefon – probabil am făcut-o, atunci când mi-am făcut cardul respectiv – dar cu atât mai mult nu-mi amintesc să fi fost de acord să-mi trimită mesaje publicitare.

studcard - marketing direct

Studcard insistă: mesajele publicitare (pentru un eveniment organizat de aceștia) au devit deranjante și s-au transformat în SPAM atunci când am primit două în interval de ~ două ore.

Marketingul direct este o formă de publicitate chiar interesantă și dă și rezultate, atunci când e făcut cu cap.

Update: Telefonul e un instrument ceva mai apropiat decât mailul, e cumva mai personal, aș avea mare grijă la acordul celor vizați de aceste mesaje și la frecvența lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *