Câteva idei de la ICEEfest 2018, Ziua 2. Ziua 1 o găsiți aici. Ce e cu italic sunt note personale.

THE FUTURES AGENCY – Gerd Leonhard

  • „Becoming a super-human will very likely mean to become… a machine”.
     
    Ce se va întâmpla dacă oamenii nu vor mai trebui să învețe și se vor baza doar pe tehnologie și inteligență artificială?

    Robotii nu au relatii
  • „Quantum Computing is the next big thing”.
  • Putem folosi tehnologia pentru a face bine sau pentru a face rău. Tehnologia, în sine, e neutră.
  • „Trust is not a download (ex: trust my company, click here!)”.
  • În China rulează deja camere cu recunoaștere facială în majoritatea intersecțiilor.
  • Tot ei vor avea o aplicație care analizează, printre altele, activitatea online a cetățenilor, iar apoi acordă un scor. Dacă nu ai scorul necesar, s-ar putea să nu poți cere un împrumut, o bursă etc. Se merge prea departe?
  • Cu cât ne conectam mai mult, cu atâta va trebui să ne îmbunătățim etica. „Social contracts, regulations”.
  • Se simte nevoia unui consiliu pentru etică digitală. Pentru lucrurile de bază, ca „Nu folosim roboți pentru a ucide oameni”.

    Etica pentru inteligenta artificiala
  • AI va rezolva în următorii zece ani procesele care țin de rutină. Sfârșitul rutinei nu ne face însă nefolositori.
  •  

    UNRULY – Simon Gosling

  • Poliția din China a primit ochelari inteligenți care au îmbunătățit rata de depistări a persoanelor care folosesc acte false.

    Ochelari inteligenti politie China
  • Chinezii au primul influencer generat cu CGI. Siren.
  • Într-un oraș din China, la KFC, poți plăti cu ajutorul recunoașterii faciale.
  •  

    GRUPM – Alex Stil

    „Trust is the driver, not the money”. Pentru a cumpăra ceva, trebuie să ai încredere în acel ceva.

     

    PUBLICIS

  • Studiile arată că începem să dezvoltăm un așa numit „banner blindness”. Nu ne mai uitam la bannere (la locațiile în care știm că se află reclamă) subconștient. Corelat cu perioada de timp în care putem fi atenți, despre care am vorbit în articolul precedent, modul în care ne adresăm publicului trebuie recalculat.
  • Dezvoltăm de asemena TV blindness. Oamenii stau pe telefon în pauzele publicitare, astfel reclamele devin tot mai puțin eficiente.
  •  

    HAPPY FISH – Daniel Cheetham

  • Se vorbește despre „Augumented creativity”.
  • Apare problema „Uncanny valley” pentru producțiile AR.
  • China construiește primul parc de distracții în VR.
  • Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *