Trasabilitate
Spre deosebire de serviciile mass-media tradiționale, precum ziarele, posturile radio sau de televiziune, Google Ads permite urmărirea și îmbunătățirea anunțurilor publicitare chiar și în timpul rulării acestora.
Am absolvit Online Marketing Academy powered by Google în 2013 și tot atunci am învățat că “Anunțurile plătite din Google vin în preîntâmpinarea dorinței utilizatorului de a cumpăra”.
Cu alte cuvinte, diferența majoră dintre serviciul de publicitate Google Ads și celelalte servicii similare este că, printr-o configurare corespunzătoare, anunțurile pot fi afișate doar acelor persoane care sunt pe punctul de a cumpăra.
Cu o experiență de 7+ ani, peste 100 de campanii rulate, abilități de developer, cunoștințe de Google Analytics și abilități solide în domeniul marketingului, sunt persoana potrivită pentru a gestiona o campanie de Google Ads! Solicită o ofertă →
Google Ads, cunoscut în trecut ca AdWords, este un serviciu de publicitate oferit de Google. Acesta este bazat pe un sistem de licitație online care îți permite să licitezi pentru posibilitatea de a afișa un anunț în secțiunea de “Anunțuri sponsorizate” din cadrul rezultatelor de căutare.
Aceste anunțuri apar de asemenea și pe anumite website-uri și pot fi foarte valoroase pentru afacerea ta dacă sunt realizate corect. Realizate incorect sau de un neprofesionist, anunțurile din Google Ads, la fel ca anunțurile din orice rețea PPC (pay per click), pot duce la pierderi de mii de lei pe click-uri inutile care nu vor produce niciodată conversii (lead-uri sau vânzări).
Spre deosebire de serviciile mass-media tradiționale, precum ziarele, posturile radio sau de televiziune, Google Ads permite urmărirea și îmbunătățirea anunțurilor publicitare chiar și în timpul rulării acestora.
Google Ads este cea mai mare platformă de publicitate din lume.
96% dintre toate căutările de pe internet, la nivel global, sunt efectuate în motorul de căutare Google.
Google Ads permite o acoperire maximă a publicului, pe baza unor factori precum sexul, vârsta, locația sau chiar și vremea.
Oferă o rentabilitate a investiției foarte bună. Companiile generează în medie 8 lei venituri la fiecare 4 lei investiți.