*Ce e cu italic sunt note personale.
THE FUTURES AGENCY - Gerd Leonhard
Becoming a super-human will very likely mean to become… a machineCe se va întâmpla dacă oamenii nu vor mai trebui să învețe și se vor baza doar pe tehnologie și inteligență artificială?
- AI va rezolva în următorii zece ani procesele care țin de rutină. Sfârșitul rutinei nu ne face însă nefolositori
UNRULY - Simon Gosling
- Chinezii au primul influencer generat cu CGI. Siren.
- Într-un oraș din China, la KFC, poți plăti cu ajutorul recunoașterii faciale.
GRUPM - Alex Stil
- „Trust is the driver, not the money”. Pentru a cumpăra ceva, trebuie să ai încredere în acel ceva.
PUBLICIS
- Studiile arată că începem să dezvoltăm un așa numit „banner blindness”. Nu ne mai uitam la bannere (la locațiile în care știm că se află reclamă) subconștient. Corelat cu perioada de timp în care putem fi atenți, despre care am vorbit în articolul precedent, modul în care ne adresăm publicului trebuie recalculat.
- Dezvoltăm de asemena TV blindness. Oamenii stau pe telefon în pauzele publicitare, astfel reclamele devin tot mai puțin eficiente.
HAPPY FISH - Daniel Cheetham
- Se vorbește despre „Augumented creativity”.
- Apare problema „Uncanny valley” pentru producțiile AR.
- China construiește primul parc de distracții în VR.