Am participat și anul acesta la Festivalul de Publicitate din Cluj (Publifest, 2014) organizat de FSPAC, facultatea la care învăț. Anul acesta m-am înscris și la secțiunea Spoof cu o parodie a reclamei „Vodafone – Adrian Oprea Șoferul”, secțiune la care am câștigat locul I alături de trei colegi, Mihai Mariș, Ioana Pop și Claudia Botezatu.
Am participat și la secțiunea „brief”, unde am nimerit pentru a doua oară la agenția Amprenta, iar alături de colegele Moldovan Camelia și Ioana Pop am câștigat locul I.
Organizatorii au hotărât să jurizeze spoof-urile și să nu le mai premieze în funcție de like-uri și vizionări pe Youtube. O hotărâre de apreciat.
Din scurta experiența cu acest festival am realizat că e cea mai practică (aproape de agenții) experiență pe care o poți obține din facultate, din păcate experiența – în mare parte – ți-o oferi tu lucrând pe brief-ul pe care ți-l dau aceștia. Dar te poți face remarcat/ă, poți câștiga câteva cunoștințe în domeniu care te-ar putea ajuta pe viitor.
Aș vrea sa scriu mai multe lucruri aici, despre agențiile din Cluj, dar am să mă limitez la atât: Nu va lăsați descurajați de nimeni, indiferent de funcția pe care o are sau de agenția/compania pe care o reprezintă!
Acestea fiind spuse, am să „mă retrag” din această competiție pentru a-i lăsa pe nou-veniți să trăiască acestă experiență – la fel cum ar trebui să o facă și unii dintre colegii mei!
salut! masteranzii au dreptul sa participe la festival, sau doar studentii?
Bună, din câte știu da. Și e nevoie doar de 1 elev din FSPAC în echipa participantă, ceilalți coechipieri putând fi din alte facultăți.