Despre mine
- Home
- Despre mine
Pe scurt
Am început să lucrez în marketing din timpul facultății, la 20 de ani, însă am pus bazele acestei pasiuni mult mai devreme: am creat primul website în 2008, la vârsta de 15 ani. În 2009 câștigam pentru prima dată un premiu în domeniu, cu un website creat în... Află mai multe >
- Growth Marketing Manager - StruSoft
2022 - Prezent - Marketing Manager - AROBS Transilvana Software @ TrackGPS
2018 - 2022 - Web Development Manager - Loopaa Marcom Agency
2016 - 2018 - Marketing Specialist - Loopaa Marcom Agency
2015 - 2016 - Marketing Specialist - Respect Bigtime Group
2014 - 2015
- Master în Publicitate - FSPAC, Cluj-Napoca
2015 - 2017 - Licență în Publicitate - FSPAC, Cluj-Napoca
2012 - 2015
Experiență
Am început să lucrez în marketing din timpul facultății, la 20 de ani, însă am pus bazele acestei pasiuni mult mai devreme…
Am creat primul website în 2008, la vârsta de 15 ani. În 2009 câștigam pentru prima dată un premiu în domeniu, la un concurs național – Istorie și Societate în dimensiune WEB – cu un website creat în cadrul liceului.
Am pornit blog-ul acesta în 2009 și am câștigat primii bani din această activitate în 2010.
În 2021 am transformat blog-ul într-un site de prezentare.
Curiozitatea m-a ajutat să dobândesc abilități în mediul online, iar mai târziu, în timpul studiilor, am descoperit atracția față de Marketing, domeniu care se întrețese cu mediul digital în care activam deja.
Iată parcursul pe care l-am avut din momentul în care m-am angajat pentru prima dată:
ÎNCEPUT
Primul meu loc de muncă, într-o agenție de marketing (2014)
Primul meu loc de muncă a fost sub titulatura de “Creative Designer”. Acolo am învățat editare foto/video cu ocazia campaniilor online și offline desfășurate. Am proiectat și creat materiale media și de marketing utilizând suita de programe Adobe.
Am dezvoltat website-uri bazate pe platforma WordPress și conținut pentru acestea. Am optimizat site-uri din punct de vedere SEO. Am creat planuri editoriale și conținut pentru rețelele de social media ale clienților. Am creat campanii de Google și Facebook Ads. Campanii de email marketing. Am ajutat până și la organizarea unor evenimente.
Aș putea spune că acel “creative” din numele postului însemna că mă ocup cu diverse task-uri de marketing și comunicare.
PARCURS
Primul job ca digital marketer, într-o agenție (2015)
Am continuat să mă dezvolt în cadrul unei agenții de marketing full service din Cluj-Napoca, pe un post de Digital Marketing Specialist.
După panoplia de task-uri executate în trecut, simțeam nevoia specializării într-un domeniu.
Aici mă ocupam doar de task-uri ce țin de digital, de la campanii de PPC, la conținut pentru social media și blog-urile clienților, email marketing, proiectarea unor landingpage-uri pentru campanii specifice și SEO pentru acestea. În plus, realizam rapoarte de activitate pentru toate cele menționate.
Experiența anterioară privind realizarea task-urilor din mai multe ramuri ale marketing-ului m-a ajutat să lucrez mai ușor cu departamentele dedicate de design, copywriting, web development ș.a.
Am trecut pe un post de web developer (2016)
După mai bine de un an îmi doream o provocare, iar aceasta s-a materializat în cadrul aceleiași agenții printr-un post de Web Developer în care am creat numeroase website-uri pentru clienți, bazate pe WordPress sau Shopify, de la magazine online, la website-uri de prezentare sau platforme dedicate angajaților.
La o distanță de mai puțin un an de zile am preluat departamentul de Web Development, devenind manager. Acest lucru a însemnat prioritizarea și programarea task-urilor, preluarea unor proiecte mai complexe – cu development externalizat, managerierea echipei de proiect pentru generarea design-ului și implementarea acestuia ș.a.
Am început să lucrez și ca freelancer
Câțiva ani mai târziu, după experiențele din agențiile de marketing, îmi doream să lucrez pe proiecte mai mari și mai în profunzime. Sporadic, activez ca freelancer din 2015, însă, pentru o perioadă relativ scurtă de timp, am lucrat exclusiv sub această formă de organizare.
Am avut oportunitatea de a lucra pe un brand internațional de încălțăminte, pe cel mai mare vendor de jucării pentru copii din România la acea vreme, pe un brand internațional francizat de bijuterii și pe o companie de dezvoltare imobiliară din Cluj-Napoca. Toate acestea împărțind un patronat comun.
Am acceptat un post de marketing manager (2018)
Printr-o evoluție firească a lucrurilor, între 2018 și 2022 am ajuns să ocup o poziție de Marketing Manager pe un proiect de telematică al unei mari companii de IT. Am gestionat diverse task-uri legate de marketing online și offline, atât intern, cât și extern. Am gestionat o echipă formată din know-how în zona digitală și de design (creație).
Împreună am ajutat la dezvoltarea produsului TrackGPS, realizând comunicarea internă și externă, dezvoltând instrumente interne care să ne faciliteze activitatea, realizând studii de piață, organizând evenimente, creând materialele necesare pentru online/offline și multe altele.
PREZENT
La începutul anului 2022 am acceptat un post de Growth Marketing Manager la StruSoft, o companie suedeză care dezvoltă software specializat pentru industria construcțiilor.
Aici preluat sarcini mai tehnice, care antrenează majoritatea competențelor pe care le-am dezvoltat de-a lungl anilor.
Este vorba despre realizarea unor fluxuri de automatizare complexe pentru toate sucursalele StruSoft. Elaborarea de strategii de creștere pentru acestea. Dezvoltarea capacităților de marketing digital și gestionarea unei echipe centrale de marketing care să deservească proiectele tehnice/avansate din cadrul companiei.
Implică, de asemenea, dezvoltarea site-urilor web ale companiei, integrări cu servicii terțe și sisteme care deservesc departamentele de vânzări (CRM-uri). Optimizarea ratei de conversie (CRO) etc.
VIITOR
Dacă te-am convins și dorești să lucrezi cu mine, găsești lista de servicii pe care le prestez pe pagina principală și mă poți contacta folosind pagina de contact. Hai să construim împreună o poveste de succes!
Cu cine am lucrat
Am lucrat cu succes cu brand-uri din diverse domenii.