InterADdictive: despre Publicitate și Social Media

În stilu-mi caracteristic, părerile mele cu privire la ‘workshop-urile’ din cadrul evenimentului InterADdictive vin după câteva zile. V-aș spune că n-am avut poze, iar mai apoi internet valabil însă, scuzele nu-și au rostul aici.

Identitatea Omului în Publicitate – Ioana Căprar

Sunt un om destul de acid, drept urmare prefer discuțile clare, cu nume, detalii și argumente. Așa cum în blogosferă articolele despre bloggeri de sagapao nu au valoare atunci când nu se dau nume, așa și workshop-urile sau speech-urile care nu conțin exemple concrete cu nume și cifre tind să plictisească.

Ce am învățat:

    • Structura unei agenții publicitare (pe departamente, ce și cum face fiecare)
    • Care este suma aproximativă pentru a intra pe sticlă
    • Că am ADN de publicitar, acesta fiind constituit după cum urmează:
       
      – Energie
      – Pasiune
      – Creativitate
      – Think out of the box
      – Aroganță
      – Curiozitate
      – Umor și autoironie
    • Cum intru în acest domeniu (internship-uri, voluntariate ș.a.m.d.)
    • Cum arată și de ce să-mi fac un CV creativ.

    Workshop-ul a avut în mare cam aceeași rețetă omniprezentă în workshop-urile din această nișă. S-a discutat ipotetic cu prea puține exemple clare, cifre și nume iar interactivitatea între vorbitor și public a fost aproape absentă.

    Ioana Căprar

    Și spun asta cu părere de rău, deoarece Ioana Căprar este o persoană informată, aflată într-o funcție (manager în propria agenție de publicitate) care i-ar fi permis acesteia să aducă un plus de informație workshop-ului.

    Ce nu ni se spune despre Social Media – Gabriel Gorgan

    O gură de aer proaspăt. Îmi era dor de o discuție, de un eveniment neconvențional din domeniul pe care vreau să-l urmez. Gabriel, acest entertrainer informat, a reușit să-mi aducă această gură de aer proaspăt.

    Social Media cu Gabriel Gorgan  Social Media cu Gabriel Gorgan (2)

    Am vorbit despre preaputernicul Facebook:

    Despre Facebook cu Gabriel Gorgan

    Despre bloguri:

    Despre blog-uri cu Gabriel Gorgan

    Publicul fiind angrenat în discuții și în prezentare:

    Interactivitate - Gabriel Gorgan

    Am discutat despre rețele sociale, despre bloguri, bloggeri buni și bloggeri de căhat, tendințe în social media, viitor și publicitate. Discuțiile s-au prelungit pentru cei ce au dorit să rămână, iar apoi s-au întins și la un cico.

    Pe scurt, o prezentare nonconformistă care a curs și care mi-a ‘injectat natural’ o doză de cunoștințe.


    Trecând peste recuzita ‘home made’ și căldura din sală (că-i la modă să #UziLaCur) pentru care nu-i voi blama pe organizatori, fiindcă știu că au făcut tot ce s-a putut, întregul eveniment InterADdictive a fost o experiență interesantă și informativă.

     

    3 replies on “InterADdictive: despre Publicitate și Social Media”

    • duminică, 28 octombrie 2012 at 20:51

      O gura de aer curat suna foarte bine.
      Mersi pentru cuvintele frumoase :)

    • luni, 29 octombrie 2012 at 15:58

      După ce am participat la diverse training-uri, am realizat că doar acelea care îți ”injectează natural” doza de cunoștiințe sunt cele pe care ți le amintești cu folos :) oricând.

      • marți, 30 octombrie 2012 at 01:36

        I-auzi!

    Leave a Reply

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *