Avem câteva agenții bune, oameni de creație exceptionali, câteva brand-uri rezidente în top-uri, dar și mulți mulți indivizi care lucrează după ureche. Nici nu vă puteți imagina câte lucruri se fac după ureche în publicitate, PR, marketing și ce mai vreți voi din această sferă. Fușărite, pe baza unor șmecherii, menite să ia ochii lumii și banii clientului.
Instalăm niște plugin-uri în loc să comprimăm manual fișierele și să optimizăm site-ul; punem un plugin și pentru comprimarea imaginilor fiindcă ne-a fost lene să le comprimăm înainte de a le urca pe site; facem plan editorial pentru Facebook, cu 30 de postări pe săptămână, iar apoi le acoperim cu „știați că” și cu „oferte promoționale”; nu avem logo-uri în format vectorial sau cel puțin într-un format decent, dar le punem așa pe materiale – că trebe să fie acolo; inventăm câteva testimonaiale, că dau bine – oamenii empatizează cu Ionel Popescu; cumpărăm vizite, review-uri sau like-uri pentru a da bine în fața clientului – care chiar dacă nu se prinde că e mințit, va renunța la un moment dat să investească în activitatea respectivă fiindcă nu îi dă rezultate care să se regăsească în vânzări ș.a.m.d.
Astăzi am fost meschin și insensibil cu domnul Bergler Igor, un individ care, din descrieri, ar părea că știe despre ce este vorba în domeniu.
Pe baza informatiilor publice pe profilele acestuia, pare că e partener într-o agenție din Timișoara. Dacă e așa, îmi pare rău pentru clienții acestuia.
ha!
Mai e mult timp pana sa dispara si genul asta de personaje.
Si eu am primit friend request de la el, cerere de like, mesaj cu cerere de like. Urmatorul pas – unfriend. :)
O fi ceva practică împământenită în departamentul de marketing la ei.
Iata ca astazi ati aflat de ce Dl. Bergler va cerea anul acesta in mai „1 „Like. Cartea domniei sale a castigat premiul intitulat cea mai ravnita carte la targul de carte Gaudeamus. Cred ca strategia de marketing a dansului a Functionat.
Și asta încălzește pe cineva? Exceptându-l pe dânsul.
Sigur. Incalzeste mintile celor care considera ca „1” like pe FB nu e atat de important.
Dvs. nu i l-ati dat si ma intreb daca, in situatia in care cu mult mai multi utilizatori de FB ar fi procedat la fel, dl. Igor Bergler ar mai fi castigat acest premiu?
Probabil că nu.
Marketingul are focus pe profit + oamenii citesc și se documentează din ce în ce mai mult înainte de a face o achiziție = cât de mult credeți că va rezista acest personaj și produsele sale?