Bogdan Anghelina

Te promovezi prin
Facebook Ads?

Facebook are mai mulți utilizatori decât orice altă platformă de socializare din lume și este una dintre cele mai diverse platforme. Astfel, oferă posibilitatea de a ajunge la publicul ideal oricărui tip de afacere.

Platforma de Facebook Ads oferă cele mai bune funcții de targetare a publicului țintă, iar cu ajutorul abilităților dobândite în peste 6 ani de activitate, a cunoștințelor de marketing și development, te pot ajuta să generezi un flux constant de trafic, clienți potențiali și vânzări pentru afacerea ta!

Probabil ai putea beneficia de o expertiză similară din partea unei agenții de publicitate. Însă, majoritatea agențiilor tind să genereze un șablon pe care îl adaptează minimal de la industrie la industrie sau de la client la client.

Ceea ce nu vrei primi din partea unei agenții este atenția individuală și personalizată pe care eu o acord și disponibilitatea de a înțelege în profunzime misiunea, serviciile și clienții tăi. Toate acestea sunt foarte importante pentru realizarea unei strategii solide.   Solicită o ofertă →

Ani de experiență

6+

Campanii gestionate

200+

Facebook & Instagram Ads țintesc clienții potențiali
în partea superioară a pâlniei de vânzări

Facebook și Instagram Ads se adresează potențialilor clienți aflați în etapele de conștientizare și interes.
Spre deosebire de Google Ads, care este utilizat cu precădere în etapele de interes și decizie.

Etapele pâlniei de vânzări
și unde intervine platforma Facebook Ads

stagii palnie de vanzari

CONȘTIENTIZARE

Este etapa în care se cultivă gradul de conștientizare a brandului și a produselor / serviciilor tale. Acest lucru se realizează prin conținut de marketing, SEO, reclame online și campanii în Social Media.

INTERES

Hrănești curiozitatea potențialilor clienți și te păstrezi în atenția lor prin conținut direcționat și campanii de Social Media, eBook-uri, video-uri ș.a. Este momentul oportun să afișezi ce te diferențiază de concurență.

DECIZIE

În această fază, potențialii clienți iau o decizie bazată pe datele pe care le au despre produsele sau serviciile tale.
Oferă mostre, demo-uri sau reduceri prospecților pentru a-i determina să devină clienți.

ACHIZIȚIE

După achiziție, trimite-le clienților tăi un mail de bun venit, oferă-le suport, trimite-le newslettere regulate etc., astfel încât să nu se simtă neglijați după ce au cumpărat. Aceste practici pot transforma un simplu client într-un fan înrăit.

11+ milioane de utilizatori de Facebook în România

Conform raportului DIGITAL 2020.
logo facebook
facebook search bar
facebook profile icon
facebook top bar icons
facebook coloana stanga
facebook postare
SOLICITĂ O OFERTĂ!
postare facebook 3
facebook coloana dreapta

Pachete Facebook & Instagram Ads

Mai jos găsești câteva prețuri de pornire pentru pachetele de servicii pe care le ofer.

Setare Facebook Pixel
125€ *plata se face o singură dată
  • Creare și setare cod Pixel pentru Facebook de către un developer experimentat.
  • Creare obiective pentru Pixelul setat.
  • Crearea a până la 10 audiențe personalizate pe care să le utilizezi în campaniile tale.
Administrare lunară cont de publicitate
299€ *plata se face lunar
  • Creare și setare cod Pixel
  • Creare obiective pentru Pixelul setat.
  • Tu furnizezi materialele, eu creez o campanie cu 3 variații A / B.
  • Rulăm campania cu orice buget te simți confortabil.
  • La sfârșitul lunii, examinăm datele și decidem cum putem îmbunătății performanța anunțurilor luna viitoare.
Configurare & predare cont de publicitate
499€ *plata se face o singură dată
  • Creare și setare cod Pixel.
  • Creare obiective pentru Pixelul setat.
  • Crearea a până la 10 audiențe personalizate.
  • Tu furnizezi materialele, eu creez până la 3 campanii.
  • Țin un workshop de 1,5 ore împreună cu tine/echipa ta în cadrul căruia vă prezint ce am făcut și vă arăt cum puteți gestiona singuri campaniile.

În medie, un utilizator de Facebook
dă click pe 12 reclame pe lună (Hootsuite, 2020)

Asta înseamnă una la 2,5 zile. Nu este un număr foarte mare, dar reține că nu toate reclamele necesită click-uri pentru a fi eficiente.

Cel mai important, această statistică ne indică faptul că utilizatorii continuă să acorde atenție și să interacționeze cu reclamele de pe Facebook.

Ai nevoie doar de un specialist în Facebook Ads care să te aducă în atenția potențialilor clienți și să captureze măcar unul dintre acele 12 click-uri.