Câteva lucruri cu care am rămas după licență, pe care le-am respectat și m-au ajutat sau pe care mi-ar fi plăcut să le respect fiindcă m-ar fi ajutat: Începe cu cel puțin 3 luni înainte de termenul de predare, documentarea durează cel mai mult, însă nici cercetarea nu e de neglijat; Fă backup mereu (eu […]

Citește articolul

Avem câteva agenții bune, oameni de creație exceptionali, câteva brand-uri rezidente în top-uri, dar și mulți mulți indivizi care lucrează după ureche. Nici nu vă puteți imagina câte lucruri se fac după ureche în publicitate, PR, marketing și ce mai vreți voi din această sferă. Fușărite, pe baza unor șmecherii, menite să ia ochii lumii […]

Citește articolul

Mai mult pentru mine, din dorința de a râmâne trecut în revistă, mi-am dorit să scriu câteva rânduri despre anul ce stă să se încheie. În general nu o fac, nu simt nevoia, iar dacă o fac o fac lăuntric și nu public, pe blog. 2014: Participasem deja la majoritatea workshop-urilor și conferințelor din domeniu […]

Citește articolul

Axioma 2.0

Un tricou închis la culoare, papucii de joacă și pantaloni cu buzunare mari. Abia așteptam să se întunece să pot fugi la magazinul de peste drum, ca de cei trei – patruzeci de mii de lei să-mi iau o pungă mare de semințe vărsate sau o punga de chipsuri, bomboane sau caramele și un suc […]

Citește articolul

Am împlinit 21 de ani, vârstă frumoasă cu multe realizări și multe urări (majoritatea în social media, desigur). Ca să ajung și la partea a doua din titlu: mi-am trimis în urmă cu doi ani un mail care avea să ajungă astăzi la mine, de ziua mea. De dragul dialogului (cu mine), să-i răspundem omului, […]

Citește articolul

Altex pare că a înțeles cum să-și promoveze inteligent produsele prin intermediul cataloagelor trimise prin poștă/distribuite în diferite locații. Majoritatea vânzătorilor din România nu par să știe să folosească acest instrument. În mai toate cataloagele găsești produse de la A la Z, fără nici o ordine logică. Altex a făcut un astfel de catalog pe […]

Citește articolul

În Franța, anual sunt aruncate 300 de milioane de tone de fructe și legume care nu respectă normele de mărime/formă/culoare. Un lanț de hypermarket-uri și supermarket-uri, Intermarché, au dezvoltat o campanie care să ajute piața agroalimentară și să repare această problemă. Campania se numește “Inglorious Fruits and Vegetables”. Cu 30% mai ieftine, fructele și legumele […]

Citește articolul