Vineri, 6 Decembrie, a avut loc StartUP Event, cu organizarea căruia am fost ocupat în ultima vreme. StartUP Event a fost un workshop de orientare în carieră – pompos vorbind – dacă îmi permiteți să dezbrac limbajul academic, a fost un eveniment adresat studenților din anul I din cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și […]
În cadrul materiei „Comunicare publică” de la facultatea unde învăț, am avut de creat și implementat o campanie publică (campanie de schimbare a unei atitudini, a unui comportament sau a unei mentalități). Am ales un subiect sensibil – violența în școli – și spun „sensibil” nu pentru ca ar fi el, subiectul, greu de abordat […]
Am participat ieri la SMS Cluj, un eveniment marca revista Biz. Moderatoare a evenimentului a fost Marta Ușurelu, Redactor-Șef al revistezi Biz și tot odată o persoană carismatică și directă (a se citi „s-a descurcat de minune”). Primul speaker a fost Adi Hădean, care a anunțat că va înceta, cel puțin pentru o vreme, să […]
Ultimul workshop #PRbeta a fost ținut de către Alina Crâncău (a.k.a. Florica de la TVdece) fostă crocodilă de PR la Trilulilu și actuală ocupantă a funcției de PR Online la Farmec. Alina ne-a vorbit despre PR, promovare online și cum se „măsoară pozele cu pisici”. Am discutat despre campanii și am făcut niște exerciții interesante. […]
Astăzi la #PRbeta am avut onoarea de a-l asculta pe Dragoș Alexa, Consultant în Marketing și Strategii de comunicare. Îl urmăream pe Twitter, știam în ce domeniu activează însă nimic concret. M-a surprins plăcut cu abordarea nonconformistă și cu exemplele pe care unii (sau unele) le-ar putea găsi puțin cam grosolane. Aș asocia workshop-ul ținut […]
Răzvan Baciu ne-a vorbit despre componenta video în online și despre cât de importantă este aceasta. Răzvan deține un site de succes pe această nișă (Trafictube.ro) care i-a oferit posibilitatea să testeze și să învețe cum merg treburile în acest domeniu. Am vorbit despre exploatarea acestei nișe, despre standardele video în PR, TV versus […]
Înaintea prezentării propriu-zise o domnișoară, reprezentat al Romtelecom, ne-a vorbit despre prezența respectiv evoluția companiei în online din anul 2007 încoace. Un exemplu de „așa da” datorită strategiilor pe care le-au abordat de-a lungul timpului. *Fac o paranteză pentru a menționa că am aflat care a fost treaba cu serialul finanțat de Romtelecom, Viața […]