Voi nota aici ideile care îmi atrag atenția pe parcursul ICEEfest 2017. Informația vine de pe mai multe scene, din mai multe domenii. Am să o structurez cât pot. Ziua 1 Doar 4% dintre români cumpără și citesc cărți lunar. Extrapolând, când facem branding, ar trebui să ne gândim că una din patru persoane nu […]
Ce trebuie să faci pentru a te angaja în publicitate? Secretul intrării în câmpul muncii în acest domeniu este să fii curios și să știi să rezolvi niște probleme. Nu pe toate, că de aceea există departamente. Cum am intrat eu în acest domeniu Mă voi lua pe mine ca exemplu: m-am angajat prima oară […]
Dacă la prima ediție s-au dezbătut teme precum storytelling, agile marketing sau imbound marketing, anul acesta, tot pentru marketerii din zona de IT, tema dezbătută va fi „Employer Branding și Product Marketing: Arts You Can Master”. Tema este una ambițioasă și cu potențial mare, însă pentru asta este nevoie ca și voi, cei care veți […]
Există tendința aceasta de a opera cu termeni pompoși, pe care nu știm să îi definim. O regăsim în rândul profesorilor din facultățile de profil, dar și în rândul profesioniștilor din domeniu. Astăzi vorbim despre viral. Care a ajuns să însemne un fel de minune digitală sau cifre mari cu buget mic. Cert e că […]
Voi nota aici ideile principale de la Webstock. Lista va fi actualizată continuu până la sfârșitul evenimentului. Marian Godină face PR în numele colegilor din poliție și nu în numele instituției. Bitdefender are o activare foarte bună la stand cu ochelari pentru smartphone și o aplicație (Cetatea Webstock) cu realitate augumentată. Vodafone lansează un serviciu […]
Articolul cu dimensiunile imaginilor postate în social media s-a dovedit a fi foarte util în momentele în care trebuie să dau specificațiile unui material celor de la design, în agenție sau, în general, vreunei persoane care mă întreabă. De-a lungul timpului am strâns o colecție de utilitare și m-am gândit să le împărtășesc și cu […]